לדלג לתוכן

שיחת משתמש:חזרתי/Bravo

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת חזרתי בנושא מנטר


שלום וברוכים הבאים לארכיון דף השיחה שלי. נא לא לערוך ארכיון זה, הודעות חדשות ניתן להשאיר בדף השיחה הנוכחי, תודה – חזרתי


"במקום זה, בו אני עומד לפניכם, שופטי ישראל, ללמד קטגוריה על אדולף אייכמן – אין אני עומד יחידי; עמדי ניצבים כאן בשעה זו שישה מיליון קטגורים. אך הם לא יוכלו לקום על רגליהם, לשלוח אצבע מרשיעה כלפי תא הזכוכית ולזעוק כלפי היושב שם׃ אני מאשים. מפני שעפרם נערם בין גבעות אושוויץ ושדות טרבלינקה, נשטף בנהרות פולין וקבריהם פזורים על פני אירופה לאורכה ולרוחבה. דמם זועק, אך קולם לא יישמע. אהיה על כן אני להם לפה ואגיד בשמם את כתב האישום הנורא."

- התובע הכללי גדעון האוזנר
בנאום הפתיחה במשפטו
של אדולף אייכמן
אברם שטרן (יאיר)
אברם שטרן (יאיר)
אהרן אהרנסון
אהרן אהרנסון
שרגא פרידמן
שרגא פרידמן

Asking for permission

[עריכת קוד מקור]

Dear Deror

I wan´t to know if we can use your photos of Tel Aviv in a photo album for the children of the uruguayan jewish community. Thanks for your attention All the best, Yael

דף הבקשות

[עריכת קוד מקור]

אהלן. אשמח לתגובתך בדף הבקשות לשם הבהרה. זהר דרוקמן - I♥Wiki01:29, 29 בספטמבר 2009 (IST)תגובה

שחזור השחתות

[עריכת קוד מקור]

כאשר אתה משחזר השחתה או ניסויי עריכה לא מוצלחים מומלץ להודיע למשתמש (או האנונימי לרוב) בדף השיחה באמצעות {{אזהרה}} או תבניות אחרות מקטגוריה:תבניות לאזהרת משתמשים בהתאם. לעיתים אזהרה עוצרת אותם ובמקרים אחרים מקלה על מפעיל המערכת לחסום משתמש שהשחית גם לאחר אזהרה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 18:41, 29/09/09

אתה צודק, אשתדל לזכור. אם כי זה גוזל זמן, ואישית אני מאמין שזה לא יעזור. היה נחמד אם היתה אפשרות להציב תבנית באופן אוטומטי: במסך העריכה של השחזור - להוסיף אפשרות בחירה מרשימת תבניות רלוונטיות, שתוצב בדף המשתמש של הכותב המשוחזר. חזרתי - שיחה 18:48, 29 בספטמבר 2009 (IST)תגובה
ישנה אופציה כזאת ע"י הוספת סקריפט למונובוק שלך. אפשרות אחת להוסיף importUserScript(11); וזה מוסיף בדף השוואת גרסאות של אנונימים וimportUserScript(5); מוסיף בדפי שיחה של אנונימיים. לפרטים נוספים על איך להוסיף תראה בויקיפדיה:סקריפטיםגיל כ. (שיחה) ♠ 18:54, 29/09/09
תודה. 5 היה לי ושכחתי ממנו. 11 - הוספתי ("חיה רעה" - שומר אוטומטית!). חזרתי - שיחה 19:24, 29 בספטמבר 2009 (IST)תגובה

לאונרדו מפיזה

[עריכת קוד מקור]

דווקא עריכת האנונימי הייתה יותר נכונה. נכון את אמריקה גילו. אבל קבוצות מספרים מגדירים. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:46, 30/09/09

היי

[עריכת קוד מקור]

מה הבעיה עם העריכה בתוכנית תלפיות? ‏Ori‏ • PTT17:10, 30 בספטמבר 2009 (IST)תגובה

תראה את ההיסטוריה של הערך. חזרתי - שיחה 17:11, 30 בספטמבר 2009 (IST)תגובה
ראיתי. אבל לגופו, קראתי את התוספת, והיא נראית לי ראויה. ידוע לך זה לא מדוייק? זה טרול או משהו? ‏Ori‏ • PTT17:13, 30 בספטמבר 2009 (IST)תגובה
לא מכיר כלל את הנושא. הוויכוח צריך להיות בדף השיחה, ולא ע"י תקצירי עריכה בדף ההיסטוריה של הערך שמתנפח ללא תועלת. ולכן הערך נחסם לאנונימיים. חזרתי - שיחה 17:16, 30 בספטמבר 2009 (IST)תגובה
זה אני יודע. חשבתי אתה יודע משהו שאני לא. כל אופן תודה ‏Ori‏ • PTT17:22, 30 בספטמבר 2009 (IST)תגובה


הערך תוכנית תלפיות

[עריכת קוד מקור]

שלום, מדוע ביטלת את את הפסקה לגבי הדחה מהמסלול? היא הייתה קיימת במשך חודשים, עד אשר מישהו בא והחליט למחוק אותה ללא כל סיבה.

ראה פיסקה למעלה. חזרתי - שיחה 17:34, 30 בספטמבר 2009 (IST)תגובה

ראיתי את הפיסקה למעלה, אך לא ברור לי מדוע בחרת לתמוך במחיקת הפיסקה אודות הדחה מהמסלול, שהייתה קיימת חודשים לפני כן.

אחזור על עיקרי הדברים: הוויכוח צריך להיות בדף השיחה, ולא ע"י תקצירי עריכה בדף ההיסטוריה של הערך שמתנפח ללא תועלת. כתבתי שאיני מכיר את הנושא, ושיחזרתי לפי שחזורים קודמים. נהל בבקשה את הדיון בדף השיחה של הערך. יש לכך כללים. חזרתי - שיחה 17:43, 30 בספטמבר 2009 (IST)תגובה

זו הנקודה - החל מחודש מאי, הפסקה הזו הייתה קיימת, עד שלפני מספר ימים מישהו החליט למחוק אותה. איך ניתן עכשיו (כשיש הגנה על הערך) להחזיר אותה?

ראה נא, עברתי על הערך: ב-31/08/2008 Qwerty1987 הוסיף את הפסקה. לאחר מכן היו מספר שינויים, ויותר מאוחר - מלחמת עריכה על כמה מילים. בהמשך - נמחקה הפסקה ע"י אנונימי, ושוב היה גל של מחיקות והחזרות. לפני מס' דקות הופיע שוב Qwerty1987, שחזר את הפסקה והוסיף אסמכתה + הסבר בדף השיחה של הערך. כך צריך להיעשות. חזרתי - שיחה 19:49, 30 בספטמבר 2009 (IST)תגובה

גינזבורג

[עריכת קוד מקור]

תפיסה טובה. ‏Gridge ۩ שיחה 23:36, 6 בנובמבר 2009 (IST).תגובה

משתדלים... כשיש לי זמן - אני מנטר כמיטב יכולתי. חזרתי - שיחה 23:41, 6 בנובמבר 2009 (IST)תגובה

רדיו קהיר

[עריכת קוד מקור]

ראה תשובתי בדף השיחה שלי. אברהם אמיר - שיחה 21:01, 7 במרץ 2010 (IST)תגובה

סליחה, אכן 783. אברהם אמיר - שיחה 22:54, 7 במרץ 2010 (IST)תגובה

עניתי לך אצלי

[עריכת קוד מקור]

אבל כדי שלא תהיה אי הבנה, אני אענה גם כאן. אני מצטער על המחיקה, אבל רציתי להחליף את התבנית ולמחוק את הדף בגלל הנושא הרגיש. מצטער שלא הודעתי. yanshoofשיחהמיזמון ערכים שאינם במעקב ומיזמון אולימפיאדות קוראים לכם! 14:30, 16 במרץ 2010 (IST)תגובה

תודה על התגובה גם כאן. את התשובה אצלך ראיתי בזמן (את זו שפה - רק היום; הייתי בחו"ל). בכל מקרה ולגופו של עניין - ההסבר שלך ברור ומקובל ב-100%. חזרתי - שיחה 23:38, 22 במרץ 2010 (IST)תגובה
תודה. yanshoofשיחהמיזמון ערכים שאינם במעקב ומיזמון אולימפיאדות קוראים לכם! 22:46, 23 במרץ 2010 (IST)תגובה

מנטר

[עריכת קוד מקור]

היי חזרתי, ראיתי שאתה מתעסק בניטור ולכן הוספתי לך הרשאת מנטר. זה נותן לך אפשרות לסמן שינויים כבדוקים ולצפות במיוחד:דפים שאינם במעקב. חג שמח! איתי פ.שיחה 01:26, 4 באפריל 2010 (IDT)תגובה

תודה, ראיתי שניות לפני שכתבת כאן שנוספה לי האפשרות [סימון השינוי כבדוק]. חזרתי - שיחה 01:30, 4 באפריל 2010 (IDT)תגובה
בכיף. הצלחה! איתי פ.שיחה 01:42, 4 באפריל 2010 (IDT)תגובה
רק כעת שמתי לב שבמועד מתן ההרשאה לא עמדתי בקריטריון של לפחות 2,000 עריכות במרחב הראשי. אשרר בבקשה את ההרשאה. חזרתישיחה 15:19, 11 בספטמבר 2010 (IDT)תגובה

שלום ינשוף

[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה אינני מבין למה לא נתת לי הזדמנות אפילו להשלים את הערך להוסיף קישורים לכתבות ותמונות זה לא מכובד ומשאיר תחושה לא נעימה אני בסך הכל רוצה לעזור לאנשים שנפגעו מאותו איש , ולעזור להמון אנשים שידעו במי מדובר הפרטים שנתתי נבדקו במשרד הפנים ובתוכנה של משרד הפנים כי יש לי גישה לשם שום דבר ממה שכתבתי לא היה מקרי או שקרי הדברים נבדקו במשך שנים

אני מבקש ממך לשקול שנית לאשר לי את הערך למען ציבור רב, תעשה ממש מצווה ,

אם בכל זאת אתה לא מאשר תכתוב לי למה

בברכה


הערך המדובר הוא : דוד גולדנר. הריסון (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 17:55, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה

זה לא דף השיחה שלי, אבל אני מקווה שזה לא יפריע למשתמש:חזרתי. בכל מקרה, זה לא היה ערך הראוי לאנציקלופדיה, אלא יותר כתב שטנה וכאלה לא מקובלים כאן. yanshoofשיחהמיזמון ערכים שאינם במעקב יצא לדרך! 18:00, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה

חסידות הוסיאטין

[עריכת קוד מקור]

הערות והעריכה מצויינים. הוספת נקודות חשובות מאוד. תודה ויישר כח. החסיד - שיחה 16:31, 8 באפריל 2010 (IDT)תגובה

לא אני ערכתי - רציתי רק שתבדוק שהכל תקין שם, תודה. חזרתי - שיחה 18:16, 8 באפריל 2010 (IDT)תגובה

התגלה או התגלע

[עריכת קוד מקור]

שניהם נכונים לפי גוגל כך שאני לא מבין את העדפת האחד על האחר אך מכיוון שזו לא טעות לא אשנה Ori22 - שיחה 17:12, 10 באפריל 2010 (IDT)תגובה

שניהם נכונים בהקשרים שונים. התגלע - בהקשר של סכסוכים וכדומה. התגלע = התגלה בצורה שלילית, התגלה בחרפתו. חזרתי שיחה 17:44, 10 באפריל 2010 (IDT)תגובה
התגלע = התפרץ/פרץ. 93.172.154.117 02:27, 22 באפריל 2010 (IDT)תגובה

סקריפט "ערכים שאינם במעקב"

[עריכת קוד מקור]

הסקריפט מוכן בשעה טובה. ראה שורה אחרונה ב-ויקיפדיה:סקריפטים#טיפול במשחיתים ובמדיניות. לילה טוב, מיקיMIKשיחה02:16, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה

לא עובד לי. התוכל לבדוק? חזרתי שיחה 21:57, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה
תן פרטים: מערכת הפעלה, דפדפן, גרסה. שאר הסקריפים במונובוק עובדים ? מיקיMIKשיחה23:09, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה
WinXP SP3 (עברית מלאה) עם כל העדכונים, IE6.0 עם כל העדכונים. הסקריפטים האחרים עובדים כולם בדף ה-monobook.js שלי (לשם הוספתי את סקריפט 33); בדף ה-monobook.css שלי עובד רק הדגשת לשונית עריכה - שני האחרים לא עבדו מעולם ("שינוי מראה השוואת הגרסאות, מוויקיפדיה בצרפתית" ו"צביעת הקישור לדף חדש שבדף השינויים והאחרונים וברשימת המעקב" - שניהם מכאן). חזרתי שיחה 10:09, 16 באפריל 2010 (IDT)תגובה
תיקנתי. עכשיו עובד גם ב IE. מיקיMIKשיחה14:16, 16 באפריל 2010 (IDT)תגובה
עובד 100% – תודה רבה! חזרתי שיחה 15:12, 16 באפריל 2010 (IDT)תגובה

למה

[עריכת קוד מקור]

אתה מתקן בכל הערכים קג"ב לק.ג.ב.? אלדדשיחה 01:15, 17 באפריל 2010 (IDT)תגובה

זה שם הערך. חזרתי שיחה 01:16, 17 באפריל 2010 (IDT)תגובה
אבל בעברית הצורה קג"ב מקובלת מקדמת דנא, ונכונה. מדוע אתה משבש בכל הערכים את הצורה שהייתה מקובלת? לפני החלפה גורפת כזו, רצוי להתייעץ. לטעמי, זו שגיאה, אבל לא רציתי להתווכח בעניין, ולשנות את שם הערך ק.ג.ב. אלדדשיחה 01:18, 17 באפריל 2010 (IDT)תגובה
היה על זה דיון בדף השיחה של ק.ג.ב., וזה שם הערך. בכל הערכים שתיקנתי - מגיעים לק.ג.ב. דרך הפנייה. אם זה שם הערך - למה צריך הפנייה? חזרתי שיחה 01:21, 17 באפריל 2010 (IDT)תגובה
לא תמיד הפניה היא שגויה. למשל, אם מישהו יכתוב "קונסנזוס" - זו תהיה מילה נכונה, גם אם היא תפנה ל"קונצנזוס" (שלטעמי, היא צורה שגויה, למרות שכך הוגים אותה רובנו). כתיבת ארגונים בראשי תיבות בגרשיים מקובלת בעברית. אני בדעה שיש לבצע החלפה גורפת רק כאשר צריכים לשרש צורה שגויה מוויקיפדיה. במקרה של קג"ב, פס"ב, סוו"ר וכו' לא מדובר בצורות שגויות, אלא בכאלה שכתובות על פי רוח העברית, ולא על פי שפות זרות. אלדדשיחה 01:24, 17 באפריל 2010 (IDT)תגובה
קראתי עכשיו את דף השיחה. שיהיה. אלדדשיחה 01:27, 17 באפריל 2010 (IDT)תגובה
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: תראה, אם הוחלט שלערך יקראו ק.ג.ב., כלומר זו הצורה שהתקבלה - אז לטעמי גם בשאר הערכים צ"ל כך. אחרת זה לא אחיד. אם יוחלט לשנות את שם הערך מק.ג.ב. לקג"ב - אשנה בחזרה מק.ג.ב. לקג"ב. השינויים שעשיתי לא מרמזים בהכרח שזו הצורה הנכונה - אלא שזו הצורה הנכונה שפי שמשתקפת מהדיון בדף השיחה של ק.ג.ב., וצריכה להיות אחידות לאורך כל הדרך, לטעמי. חזרתי שיחה 01:32, 17 באפריל 2010 (IDT)תגובה
לא זכרתי את הדיון שהתקיים. אני מבין את הטיעון שלך. טוב, כמו שכתבתי לעיל, שיהיה. אלדדשיחה 01:43, 17 באפריל 2010 (IDT)תגובה

איפה המפעילים?

[עריכת קוד מקור]

ב-4 בבוקר? נראה לי שישנים... השאלה היא למה אתה לא במיטה... ‏Yonidebest Ω Talk05:40, 17 באפריל 2010 (IDT)תגובה

טוב - שאלתי כי בדר"כ זמן התגובה הוא אפס. פשוט הפריע לי ההבל שם, שנותר יחסית לא מעט זמן. נראה שיש ילדים שיודעים שהשעות הקטנות של הלילה הן כר "פורה" להגיגי ליבם, כאשר ויקיפדיה ומפעיליה אוזרים כוח ליום הבא. בגלל זה נשארתי ער (גם אתה לא בדיוק התעוררת בשעה הגיונית ליום שבת…). חזרתי שיחה 12:42, 17 באפריל 2010 (IDT)תגובה
זה דווקא לא נורא אם בשעה כזו יש ערכים כאלו. ממילא אין הרבה קוראים בשעה כזו. ואני לא התעוררתי, גם אני נשארתי ער, אבל לא בגלל זה :-) ‏Yonidebest Ω Talk13:59, 17 באפריל 2010 (IDT)תגובה

/* מכבי תל אביב (כדורגל) */

[עריכת קוד מקור]

שלום. לצערי אתה טועה בביטול עריכתי בערך הנ"ל. ארגון האוהדים "השחקן ה 12" עבר לשער 13 בעוד ארגון האולטראס עבר לשער 11. ככל הניראה מה שכתוב באתר שלהם לא מעודכן. זה ידוע ולכן אני מבקש לשנות את זה. Gil2080 - שיחה 10:51, 20 באפריל 2010 (IDT)תגובה

עניתי בדף שלך. חזרתי שיחה 11:04, 20 באפריל 2010 (IDT)תגובה

דפדפן

[עריכת קוד מקור]

איזה דפדפן יש לך? ‏Yonidebest Ω Talk13:08, 24 באפריל 2010 (IDT)תגובה

IE6 מעודכן, על XP SP3 מעודכן. חזרתי שיחה 13:10, 24 באפריל 2010 (IDT)תגובה
נכון, הסקריפט אינו עובד עם דפדפן זה, ולצערי אין דיבגינג בדפדפן הזה וזה סיוט לחפש שם את הבעיה. אני ממליץ על FF או כרום, או לשדרג ל-IE8, אם זה אפשרי. ‏Yonidebest Ω Talk14:17, 24 באפריל 2010 (IDT)תגובה
IE8 עשה לי בעיות קשות בעבר, והסרתי אותי אותו (ברגע שנגעתי בשורת התפריטים - הוא התרסק). אתקין IE7 - שם זה יעבוד? חזרתי שיחה 14:20, 24 באפריל 2010 (IDT)תגובה
ייתכן. לא יזיק לנסות (אם כי לא ממש חיבבתי את IE7). לא רוצה לנסות FF או כרום? מי יודע, אולי תתאהב. ‏Yonidebest Ω Talk14:33, 24 באפריל 2010 (IDT)תגובה

זה

[עריכת קוד מקור]

הי. אני זוכר שהיו פעם דיונים, והוחלט לא להחליף באופן גורף את המקפים בקווים מפרידים בדפי פירושונים - כיוון שאי אפשר לדרוש מכולם לכתוב קו מפריד (כי אין את זה במקלדת) ולכן לא תהיה אחידות. אני מציע לך להתייעץ עם מישהו לפני שאתה עושה את זה באופן גורף. טוסברהינדי (שיחה) 03:21, 8 במאי 2010 (IDT)תגובה

לכל אחד יש קו מפריד בחלון העריכה, ויש קו מפריד באינספור ערכים במרחב הראשי. אני לא רואה מה ההבדל בין ערכים במרחב הראשי שבהם יש קווים מפרידים לבין דפי פירושונים. חזרתי שיחה 03:29, 8 במאי 2010 (IDT)תגובה

אל על על

[עריכת קוד מקור]

לפחות במקום אחד, כשהורדת את המקף, נוצר משפט לא מובן הנובע מרצף של פעמיים "על". במקרים כאלו לדעתי עדיף להשאיר את המקף לימור י - שיחה 14:21, 8 במאי 2010 (IDT)תגובה

צודקת – לא שמתי לב. אתקן – אך היכן? חזרתי שיחה 14:25, 8 במאי 2010 (IDT)תגובה
כבר תיקנתי, בהחזית העממית לשחרור פלסטין לימור י - שיחה 14:46, 8 במאי 2010 (IDT)תגובה
תודה. אני חושב שאין עוד מקומות שערכתי ונדרש תיקון (ראיתי שמצאת שני ערכים אחרים שלא ערכתי – ותיקנת). חזרתי שיחה 14:50, 8 במאי 2010 (IDT)תגובה