2 رحلة الذل والإهانة الجزء



أول ما وصلنا الفندق في الغردقة وأنا قلبي كان بيدق جامد ، إثارة على خوف من المجهول إلي ريحله ، لكن كنت مسلم بالامر الواقع وأخدت قرار بيني وبين نفسي اني أخوض التجربة كاملة بدون مناقشة.
أول ما دخلنا بالعربية الفندق ، الإستقبال كان حافل كأنه عيد ، كله كان بيقوله أهلاً ونورت وكدة،لحد ماعرفت إنه ضيف مهم في الفندق ، قال لمتتكلمش مع حد وامشي وراية بس .
عملت كدة لحد ما وصلنا غرفته على البحر فيها تراس بجنينة قريبة من كل حاجة بحر ومطعم وهو فندق كان متوسط المساحة , فيه حمامان سباحة ومطعم كبير , وكام بازار كدة للسياح
دخلنا الشاليه ، عبارة عن سويت من غرفتين ، غرفة نوم بحمام خاص ، غرفة معيشة بحمام برضه….
قال لي في 7 دقائق تستحمى و تنظف ، وتطلع لي عريان ملط , /واعمل حسابك الحموم لك بمية ساقعة بس مفيش سخن أنا قفلت السخن فمتحولش ، دخلت الدش ، غسلت نفسي باسرع مايمكن عشان أكون موجود معه قبل ال-7 دقائق ميخلصوا ، نشفت نفسي وطلعت برة بسرعة ، و قعدت على ركبي قدامه ، بكل هدوء قال لي والسيجارة في بقه ، أنا مش قلت 7 دقائق… ليه خلصت في 4 ونص ,وراح ضربني قلم على وشي ، المرة الجاية تنفذ بالحرف ، يلا عشان تتعاقب ، ربطني بطوق كلاب وفي جرس صغير مدلدل ، فتح البلكونة وقال لي عالسور في أخر الجنينة كرباج ، تروح تجيبه وترجع ماشي زي الكلاب على 4 رجول ,قلت له حد ممكن يشفني وأنا عريان كدة ولابس القفص على بتاعي وفي أنل بلاج في خرم طيزي ، ضربني قلم تاني أقوى من إلي قبله ،نزلت على ايدي ورجلي ، بدأت أزحف في الجنينة مرعوب من إنه حد يشفني ، طمنت نفسي إنه في اجانب بس في الفندق ، خاصة إن صوت الجرس في رقبتي كان مش ساكت طول ما أنا ماشي ، جبت الكرباج بسرعة في بقي وأنا راجع لمحت ست أجنبية بعدنا بلكونتن قاعدة بتشرب سيجارة ، وقفت وبصت عليا ، محولتش أبص عليها لحد ما وصلت الغرفة
أول ما دخلت ماستر H شدني من الطوق للسرير الإضافي في الغرفة ، نيمني على بطني وربطني من ايدي ورجلي من أطراف السرير ، وقال هتعد معايا 12 ضربة بصوت عالي...1...2...3...كل ضربة كانت بتكون أقوى من إلي قبلها طيظي كانت بتحرق أوي بعدها غمة عيني وهو واقف قدامي ، وقال إفتح بقق يامتناك على الاخر ، سمعت صوت سوستة بنطلونه بتفتح وزبر عملاق بيدخل في بقي ، مصيت زبه لحد ما نطر كل لبنه جوا بقي ، طلع زبره وقلي ابلع عشاءك يا خول ، بلعت اللبن كله بعدها قال نظف بقى زبي من البواقي ، فضلت الحس له بإخلاص لحد ما سبني ومشي بدون أي كلام ، أنا لسة مش شايف حاجة لكن سمعت صوت الشاور ، خلص دش وطلع ، شال الغمامة ولقيته بالفوطة وجسمه من فوق رائع ، كان نفسي فيه أوي .
فكني ، شدني من الطوق للحمام إلي برا أوضة النوم وربطني في رجل الحوض بسلسلة حديد وقال لي أقعد هنا ساكت ، وخرج طفا النور ، وساب الباب نص موارب ، بعدها بدقيقة رن جرس الباب ، راح فتح وكان العشاء ، مساء الخير يا فندم ، قال له اه تعالى دخل الأكل ، أنا كنت مرعوب، الباب نصه مفتوح صحيح الحمام ضلمة لكن الرجل لو بص حيشفني وأنا مربوط ، حاولت أتدارة بس السلسلة عملت صوت إحتكاك مع الحوض فا خفت ألفت النظر ، فضلت منكمش على البلاط الساقع لحد ما الرجل خرج .
دخل ماستر H ، وفكني من الحوض ، وقال تعالى على ايدك وركبك ، مشيت زي الكلب ، لحد السفرة ، قعد ياكل وحطلي شلتا على الأرض ، سألني جعان ؟ هزيت رأسي بالموافقة ، ابتدى يحط أكل لي على الارض وقال كل يا خول ذي الكلاب وإياك تسيب فتفوتة على الارض ، انحنيت لقدام عشان أكل ، راح مخرج الأنل بلاج من طيزي فجأة ، وبدأ يلعب بصوابع رجله في خرمي ، بعدين إداني أكل تاني على رجله وقال ذوق طيزك يا خول ، فضلت أمص والحس رجله لحد ما قال خد حلو بقى ، وحط الأنل بلاج في بقي ، قال نظفها كويس عشان ارجعها مكانها ، حسيت اني عطشان بعدها ، حطلي مية في طبق كدة جنب الحيطة، فضلت اشرب ١٠ دقائق مثلاً لإني باستعمال لساني بس . ذل رهيب كنت حاسس به ، وأنا بشرب ، رجع ليالأنال بلاج تاني وركب الذيل فيها ، بعدها قعد على الكنبة وقال تعالى هنا يا خول عايز أرفع رجلي ، نمت على بطني قدامه ورفع رجله علية وقال لي إسمع ، أنا مش بنيك خولات زيك ، أنا عارف طيزك ممحونة ، لا تقلق هتتناك كويس في السفرية دي وسكت ، شوية حسيت اني عايز أعمل بيبي ، طلبت منه الاول، فتح الستارة وقال لي طرطر في الجنينة زي الكلاب ، وخليك على بطنك عشان محدش يشوفك ، عملت كدة ، النجيلة احساسها كان رائع الصراحة ، رفعت طيزي شوية ، ونزل مني بيبي ورجعت الغرفة بسرعة ، قفل الستائر والنور وقال لي نظف نفسك ونام على الكنبة ، بس عشان كنت مطيع ودي مكفإتك....انك مش هتنام على الارض.
نمت على الكنبة نوم عميق ، بحب أنام على بطني وتاني رجل كدة وطيزي بتبقى مرفوعة شوية ، صحيت على ضربة كرباج لسعت في طيزي ، قال لي قوم يا خول ، قدامك 12 دقيقة من دلوقتي تخش الحمام ، وتنظف نفسك وطيزك ، وتستحمى....جريت على الحمام زبط المنبه على 10 دقائق عشان لما يرن أفهم إنه فاضل دقيقتان....
خرجت من الحمام منتعش من الدش البارد ، كنا في أغسطس الجو كان حر، طلعت عريان لاقته مجهزلي لبس شورت قصير ومنسل وبودي أبيض كات محذق شوية ، وصلنا المطعم على 7 كدة كان لسة مش مليان أوي قعدنا على ترابيزة في الاخر ، قعد هو ضهره للحيطة وأنا ضهري للمطعم ، كان في رجل وست على بعد تربيزةٍ مننا ، جبنا الأكل ، فطار لطيف ، لقيته ماستر ه قشر بيضة مسلوقة ، حط منديل على الارض جانب الترابيزة ناحية الرجل والست ، حط البيضة على المنديل و شال رجله من الشبشب وفعص البيضة تحت رجله وبين صوابعه ، قال لي فطارك يا خول تحت رجلي ، إنزل كل ومتوقفش لحد ما أقول لك ، كنت خايف من الناس إلي جنبنا وأنا بقوم الست بصتلي ، ملامح وشها تقريباً هي الست إلي كانت بتشرب سيجارة فالبلكونة وشافتني ليلة امبارح ، غمضت عيني ونزلت أكل في رجله الجميلة مخلوطة بصفار البيضة وبياضها, سمعت صوت كراسي بتحرك وصوت الست إلي جنبنا بيتكلم بالانجليزي ، ما فهمتش أوي بس من نبرة صوتها ، كانت كأنها بتعلق عليا من منطلق السخرية .
ماستر H رد عليها ، وكنت خلصت الاكل ونضفت رجله كمان ، قال لي يالا بنا ، وقفت وبصيت على الرجل والست لقيت عينهم عليا ونظرة استحقار ممزوجة بضحكة خبيثة ، رجعنا الغرفة ، قلعت كل هدومي وإنتظرت أوامر الماستر بتاعي ، جاب لي باروكة ولبس الخادمة الفرنسية عشان البسه ، وطلع كلبشات وربطني على السرير وشي للحيطة وطيزي مرفوعة في إتجاه الباب حسيت بايده على طيزي بس مش بجلده ، كان لابس جوانتي زي بتاع الدكاترة ، ودخل حاجة جوا خرمي وحسيت بمادة لزجة جويا ، على طول بدأت تسخن جوا وتسخني معها ، خرج ايده وقلع الجوانتي ، لبسني غمامة على عينيا ، وقال لي أنا هروح الجيم والسونا ، خليك هنا هييجو ينضفو الغرفة ، رديت عليه وأنا كدة ؟؟؟ وكان رده على كلامي صفعة قوية على طيزي العريانة ، وخرج برة ، سمعت على طول تخبيط على الباب وصوت بيقول هاوس كيبينج ، فتح ماستر ولقيته بيقول أهلاً يا هيما عامل إيه ؟؟ إطمنت شوية إنه طلع عارفه وبعين هيما رد وقال له تمام يا باشا بجد لك وحشة بقالنا كتير مش بنشوفك ، ماستر قاله جيبلك هدية جوا ، وبعدين وطى صوته شوية ومسمعتش ، اتكلموا شوية وسمعت الباب قفل ومفيش صوت ، وأنا عيني مغمضة ومربوط وقلبي بيدق زي طبول الحرب مش عارف هيحصل لي إيه .
شوية الباب فتح بالراحة ، سمعت صوت رجلين على الارض بتقرب عليا ، ماكنتش قادر أتكلم ولا أبلع ريقي حتى ، بصوت خافت ومرعوب سألت مين هنا ، مردش عليا ، سمعت صوت سوستة بنطلون بتتفتح ، وايدين بتفتح طيزي ، وزبر على خرمي ، إنهارت قويا وانا مش مصدق إنه في واحد معرفوش ومش شايفه هينيكني ، بدون مقدمات ، زبره دخل ف طيزي و أنا صرخت ، راح ضربني على طيزي وقال لياخرسي يا وسخة حتتعمل لنا فضيحة ، كتمت صرختي ، وأنا بتناك ، كان بينيك بسرعة مع سخونة المادة إلي في خرمي كنت حاسس بنار ولعة ، كان نفسي يجيبهم بسرعة عشان يمكن النار دي تهدى شوية…
ما طولش أوي ، 4 أو 5 دقائق وحسيت بجسمه بيرتعش وزبره بيتضخم ونافورة لبن وفتحت ف طيزي ، فضل جويا شوية ، لحد ما هدي ، جتله مكالمة ورد وسمعت صوته ، في لهجة صعيدي شوية ، وقال أيوا يا ريس إنت فين كلمتك ، استراحتك كمان قد إيه ؟ حلو قوي تعالى 408 على البحر ، أيوه دكتور حسام ، جامدة أوي ومدورة وراح حاطط ايده على طيزي ، قبل ما يقفل قاله إيه ؟ معاك حمادة ، ماشي يا سيدي هاته الاكل كتير هههه وقفل ، مخي بدأ يروح ويجي ، أنا بتناك في الضلمة مش عارف دول مين ، بس واضح إنه ماستر متعود يجي معه خولات زيي ، ودول بيظبتهم عشان ينيكو إلضحية المربوطة فالسرير ، سمعت هيما دخل الحمام ، طيزي بدأت تسخن تاني وكأن اللبن مش كفاية إلي جويا . 5 دقائق ولقيت تخبيط على الباب ، فتح لهم وقال تعالوا الجثة جوا جاهزة ، سمعت أصوات بنطلونات بتتقلع ، وادين كتيرة على جسمي كله ، وقاله أحا ده ماكينة ، وبرضه بدون مقدمات ، زبر جديد دخل جويا ، وأنا في قمة الهيجان ، مش شايف دول مين ، وقعدت أتخيل أشكالهم ، و سمعت صوت كاميرا موبايل بتاخد صورة ، وواحد بيقوله اه صور الطيز العالمية دي ، كنت في قمة الذل والاهانة اني مربوط ومش شايف وبتناك من ناس معرفهاش ، لكن كنت مبسوط من نفسي اني خضت التجربة دي وأنا مش عارف هيحصل فيا إيه تاني ، لحد ما ناكوني هما ال-3 ، حسيت باللبن في كل طيزي ، بيشر منها ، وعلى ضهري ورجلي ، 2 منهم رفعوني لفوق والتالت شد الملاية وحت وحدة جديدة وعليها فوطة ورجعوني عليها عشان ما أوسخ السرير ، و وضبوا الغرفة ، وخرجوا ، بعدها بربع ساعة ، رجع ماستر وقال لي، إتنكتي يا وسخة ؟؟ يا شرموطة مش هرجعك القاهرة غير ما نص سكان الغردقة يعشروكي....كنت في قمة سعادتي ونشوتي اني مذلول كدة ، لكن بقية قصتي فيها بلاوي ألعن من الحاصل فيا النهاردة ....نراكم الجزء ال-3
Veröffentlicht von nou27
vor 2 Jahren
Kommentare
1
Please or to post comments
اى خول خدام جاد او ست او بنت خدامه متناكة عايزين يركعوا تحت رجلي ويكون سليف ليا ويكون جاد ويكون بيحب العنف والسادية ويكون مقابلات مش سكس شات يبعتلى ... مستنى المتناكين الخدامين يبعتوا
Antworten