Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met hypnose

25-05-2024 14:16 100 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft er iemand ervaring met afvallen met behulp van hypnose?

Het lijkt me wel iets voor mij, omdat het probleem echt in mijn mindset zit. Maar het klinkt ook wel erg als een makkelijke oplossing (en die werken meestal niet...)
Ook lijkt het me heel spannend, want ik ben wel een controlfreakje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als iets makkelijk was had/heeft iedereen het wel. Het kan je zeker helpen maar je zult het in de maanden/jaren erna zelf moeten vol kunnen houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees mee. Je hebt het ook in een app. Ik zoek altijd naar een extra zetje want ik weet alles al maar toepassen is een ander ding.
Alle reacties Link kopieren Quote
Natuurlijk is dat niks. Want anders deed iedereen dat wel.
Ik ben 2 jaar geleden 12 kilo afgevallen door een knop om te zetten met hulp van een online coach. Geen dieet. Geen poeder of pillen. Geen zwaar sport regime. Geen enge spuiten. Geen voedingsmiddelen mijden. Gewoon veel geleerd. Water drinken. Stappen zetten. Kracht oefeningen. Èn gebalanceerd eten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken iemand die onder hypnose best wat is afgevallen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken ook iemand die met Herbalife veel is afgevallen. En weer aangekomen.
Ook iemand met Cambridge. En weer aangekomen.
Zelfs met een maagverkleining. Èn weer aangekomen.
Key is gewoon , snáppen wat je eet en wat je nodig hebt. Hoe je lijf werkt. En reageert op slaap, beweging, voeding etc.
Snappen waar gewichtstoename vandaan komt.
Als je dat eenmaal doorhebt, kan je gewoon normaal eten.
En heb je geen crashdieet of hypnose nodig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee natuurlijk werkt dat niet. Net als Harderwijk2021 Ben ik 16 kilo kwijtgeraakt. Mijn tip: volgLot Beukers op Instagram. Zij vertelt geen mooie verhaaltjes, verkoopt geen onzin maar leert je precies wat je moet doen en dat is minder calorieën eten dan dat je verbrandt. Track je voeding om inzicht te krijgen. En als het aan je mindset ligt bent je er waarschijnlijk nog niet aan toe en wil je niet echt.
Alle reacties Link kopieren Quote
wolkie schreef:
25-05-2024 16:06
Nee natuurlijk werkt dat niet. Net als Harderwijk2021 Ben ik 16 kilo kwijtgeraakt. Mijn tip: volgLot Beukers op Instagram. Zij vertelt geen mooie verhaaltjes, verkoopt geen onzin maar leert je precies wat je moet doen en dat is minder calorieën eten dan dat je verbrandt. Track je voeding om inzicht te krijgen. En als het aan je mindset ligt bent je er waarschijnlijk nog niet aan toe en wil je niet echt.
Ja Lot is geweldig! Mijn coach is eigenlijk hetzelfde type. Eerlijk en recht door zee.
Alle reacties Link kopieren Quote
wolkie schreef:
25-05-2024 16:06
Nee natuurlijk werkt dat niet. Net als Harderwijk2021 Ben ik 16 kilo kwijtgeraakt. Mijn tip: volgLot Beukers op Instagram. Zij vertelt geen mooie verhaaltjes, verkoopt geen onzin maar leert je precies wat je moet doen en dat is minder calorieën eten dan dat je verbrandt. Track je voeding om inzicht te krijgen. En als het aan je mindset ligt bent je er waarschijnlijk nog niet aan toe en wil je niet echt.
Waarom volgt dan niet iedereen die lot beukers en vliegen de afgevallen kilo's ons niet om de oren?
Onee, dat is het: alleen de uitverkorenen die echt WILLEN hebben daar wat aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
25-05-2024 16:46
Waarom volgt dan niet iedereen die lot beukers en vliegen de afgevallen kilo's ons niet om de oren?
Onee, dat is het: alleen de uitverkorenen die echt WILLEN hebben daar wat aan.
Dit klopt helemaal! Je moet het inderdaad zelf willen. Anders gaat het je niet lukken. Dus je bedoelt het waarschijnlijk sarcastisch maar je hebt gelijk. Tenzij je een speciaal sneeuwvlokje bent met een aandoening waardoor het niet lukt maar dit geldt maar voor heel weinig mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
wolkie schreef:
25-05-2024 16:53
Dit klopt helemaal! Je moet het inderdaad zelf willen. Anders gaat het je niet lukken. Dus je bedoelt het waarschijnlijk sarcastisch maar je hebt gelijk. Tenzij je een speciaal sneeuwvlokje bent met een aandoening waardoor het niet lukt maar dit geldt maar voor heel weinig mensen.
Oh dus al die mensen met een gastric bypass of maagband zijn volgens jou snowflakes die niet willen.
Wat een onnodig gescheld en geoordeel.
Dat is dus lot Beukers wel gelukt: een insta te maken waarbij ze ver blijft van deze oordelen, omdat zij duidelijk verstand van zaken heeft.
Afvallen is alleen voor een bepaalde groep een kwestie van wilskracht. Dat weet iedereen ondertussen wel, behalve jij dan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil ook 6 kilo kwijt. Maar ik denk hoe je het went of keert je moet minder eten dat je verbrand op een dag.

Die knop omzetten kan met een coach, een instaprofiel of zelf. Maar volgens mij zijn er niet meer smaken. Wel meer wegen met dieten met het nadeel dat kans op weer aankomen groter is.

Ben benieuwd hoe jullie het er af houden?
Ik sport 4/5 keer in de week, dat heeft effect maar blijft nog teveel vet plakken omdat mn voeding beter moet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
25-05-2024 16:46
Waarom volgt dan niet iedereen die lot beukers en vliegen de afgevallen kilo's ons niet om de oren?
Onee, dat is het: alleen de uitverkorenen die echt WILLEN hebben daar wat aan.
Je hoeft van mij Lot niet te volgen hoor. Dan ga je hypnose doen.
Waar het om gaat is dat je kan proberen wat je wil met hulpmiddelen (hypnose, pillen, prikken, operatie) maar als je niet ècht zelf wil èn snapt hoe het moet, je het op die manier niet vol gaat houden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
25-05-2024 17:02
Oh dus al die mensen met een gastric bypass of maagband zijn volgens jou snowflakes die niet willen.
Wat een onnodig gescheld en geoordeel.
Dat is dus lot Beukers wel gelukt: een insta te maken waarbij ze ver blijft van deze oordelen, omdat zij duidelijk verstand van zaken heeft.
Afvallen is alleen voor een bepaalde groep een kwestie van wilskracht. Dat weet iedereen ondertussen wel, behalve jij dan.
Nope, dat heb je mij helemaal niet horen zeggen. Je begrijpt me echt dus niet. Ik heb helemaal geen oordeel over mensen met een maagverkleining. Juist knap als je dat doet want het is nogal ingrijpend. Maar als je zoals TO zoekt maar een quickfix dan kom je bedrogen uit want die is er niet. Ik scheld dus helemaal niet en heb ook geen oordeel. Als er niks met je aan de hand is dan zal je toch echt wilskracht nodig hebben om de kilo's kwijt te willen. Net als dat je op je voeding moet letten en als je kan, moet bewegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
25-05-2024 17:02
Oh dus al die mensen met een gastric bypass of maagband zijn volgens jou snowflakes die niet willen.
Wat een onnodig gescheld en geoordeel.
Dat is dus lot Beukers wel gelukt: een insta te maken waarbij ze ver blijft van deze oordelen, omdat zij duidelijk verstand van zaken heeft.
Afvallen is alleen voor een bepaalde groep een kwestie van wilskracht. Dat weet iedereen ondertussen wel, behalve jij dan.
En vergeet de mensen niet die lichamelijk wat mankeren zodat ze niet kunnen sporten/meer bewegen.
Allemaal aanstellers en snowflakes
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
25-05-2024 17:02
Oh dus al die mensen met een gastric bypass of maagband zijn volgens jou snowflakes die niet willen.
Wat een onnodig gescheld en geoordeel.
Dat is dus lot Beukers wel gelukt: een insta te maken waarbij ze ver blijft van deze oordelen, omdat zij duidelijk verstand van zaken heeft.
Afvallen is alleen voor een bepaalde groep een kwestie van wilskracht. Dat weet iedereen ondertussen wel, behalve jij dan.
Een maagverkleining heeft weinig zin als je erna niet begrijpt waarom je niet af kon vallen of hoe je op gewicht blijft.
Afvallen is inderdaad een kwestie van wilskracht. Dat klopt helemaal. Net als stoppen met roken. .
Medische redenen uitgesloten uiteraard.
Alle reacties Link kopieren Quote
Whadiepooh schreef:
25-05-2024 17:09
Ik wil ook 6 kilo kwijt. Maar ik denk hoe je het went of keert je moet minder eten dat je verbrand op een dag.

Ben benieuwd hoe jullie het er af houden?
Ik sport 4/5 keer in de week, dat heeft effect maar blijft nog teveel vet plakken omdat mn voeding beter moet.
Ik hou het eraf door mijn voeding te blijven tracken. Ook al is het nu prima dan nog elke dag (sla ook wel eens over hoor) bijhouden wat ik eet en drink.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
25-05-2024 17:13
En vergeet de mensen niet die lichamelijk wat mankeren zodat ze niet kunnen sporten/meer bewegen.
Allemaal aanstellers en snowflakes
Kinderachtige reactie. Natuurlijk bedoel ik niet mensen die lichamelijk wat mankeren.
Maar als je bv niet kan sporten en dus weinig verbrandt en dan gaat afvallen door hypnose of Ozempic dan zal je weer aankomen als je erna je oude patronen weer oppakt. Als je niet snapt hoe je gezond en gebalanceerd eet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Whadiepooh schreef:
25-05-2024 17:09
Ik wil ook 6 kilo kwijt. Maar ik denk hoe je het went of keert je moet minder eten dat je verbrand op een dag.

Die knop omzetten kan met een coach, een instaprofiel of zelf. Maar volgens mij zijn er niet meer smaken. Wel meer wegen met dieten met het nadeel dat kans op weer aankomen groter is.

Ben benieuwd hoe jullie het er af houden?
Ik sport 4/5 keer in de week, dat heeft effect maar blijft nog teveel vet plakken omdat mn voeding beter moet.
Het is inderdaad niet spannender dan meer verbranden dan je eet.
Ik hou het eraf door nu een onderhoudsbudget aan calorieën te eten en mn voeding te tracken. Dag van tevoren mn planning in een app invoeren en weten hoe ik gebalanceerd kan eten.
Elke dag voldoende stappen zetten, water drinken en gezonde keuzes maken.

Misschien kan je proberen om je eiwit inname op te schroeven? Eiwitten vullen enorm.
En ga een keer of 2 krachtoefeningen doen. Als je in een calorieën tekort zit, is dat wel echt belangrijk. Anders ga je spiermassa verbranden.

Ga eens kijken bij Lot Beukers of Shirley Verduin. De laatste heeft ook boeiende afleveringen op Spotify.

https://open.spotify.com/show/6jrDLAtdU ... spltJoBmmg
harderwijk2021 wijzigde dit bericht op 25-05-2024 17:22
3.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
25-05-2024 17:13
En vergeet de mensen niet die lichamelijk wat mankeren zodat ze niet kunnen sporten/meer bewegen.
Allemaal aanstellers en snowflakes
Als je niet kunt sporten moet je dus nog minder eten dan wanneer je wel kunt sporten.
Ook mensen die niet kunnen sporten worden te dik als zij meer calorieën binnenkrijgen dan zij verbranden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
25-05-2024 17:02
Oh dus al die mensen met een gastric bypass of maagband zijn volgens jou snowflakes die niet willen.
Wat een onnodig gescheld en geoordeel.
Dat is dus lot Beukers wel gelukt: een insta te maken waarbij ze ver blijft van deze oordelen, omdat zij duidelijk verstand van zaken heeft.
Afvallen is alleen voor een bepaalde groep een kwestie van wilskracht. Dat weet iedereen ondertussen wel, behalve jij dan.
En ondertussen lekker cashen .
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
25-05-2024 17:24
En ondertussen lekker cashen .
En dat mag niet? De hypnose meneer of mevrouw doet het ook niet voor niks neem ik aan. En de Cambridge consulent werkt ook niet voor niks.
De personal trainer in de sportschool kost ook geld.
Maar je kan bij Lot heel erg makkelijk gratis tips en tricks opsteken.
Net als bij de podcast die ik net deelde.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat het kan werken. Als het goed is spreekt hypnose je onderbewuste aan. Als daar iets zit waardoor je (onbewust dus) troost, veiligheid, afleiding zoekt d.m.v. eten, en je kan dat oplossen door het te verwerken, stop je vanzelf met je gewoonte. Volgens mij is dat hoe hypnose werkt, ook voor andere verslavingen. De boeken van Jan Geurtz over verslavingen gebruiken hetzelfde principe.

Ik heb hetzelfde bereikt via meditatie en visualisatie, daarmee blijvend veel kilo's afgevallen.

Het enige is dat het je gaat confronteren met de oorzaak van je overeten, dat kan moeilijk en pijnlijk zijn, er kan zelfs een rouwproces aan vast zitten. Van je controlfreak persoonlijkheid zal je misschien afscheid moeten nemen en dat is geen aangenaam proces. Maar wel duurzaam.

En het moet bij je passen denk ik. Voor mij werkte dit, voor een ander zal een (online) coach, GLI of Ozempic beter werken en dat is dan weer absoluut niets voor mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken iemand die met hypnose veel is afgevallen, en het is er nu 10 jaar later nog steeds af. Het kan wel hoor!
Alle reacties Link kopieren Quote
wolkie schreef:
25-05-2024 17:12
Nope, dat heb je mij helemaal niet horen zeggen. Je begrijpt me echt dus niet. Ik heb helemaal geen oordeel over mensen met een maagverkleining. Juist knap als je dat doet want het is nogal ingrijpend. Maar als je zoals TO zoekt maar een quickfix dan kom je bedrogen uit want die is er niet. Ik scheld dus helemaal niet en heb ook geen oordeel. Als er niks met je aan de hand is dan zal je toch echt wilskracht nodig hebben om de kilo's kwijt te willen. Net als dat je op je voeding moet letten en als je kan, moet bewegen.
Ik begrijp je heel goed. Je draait je een ongeluk maar je blijft beweren dat afvallen een kwestie is van wilskracht.
En mensen die te zwaar zijn en het niet lukt om met de zeer voor de hand liggende tips van insta uitmaken voor snowflakes schaar ik onder schelden, een compliment was het niet bepaald.

net wat er wordt geroepen over die hypnose: waarom volgt dan niet iedereen lot beukers, zit zij niet standaard in de standaardvergoeding? Juistem omdat het dus niet voor iedereen zo werkt.
Maar geniet ervan hoor, lekker je eten elke dag tracken en per dag van te voren je eten invoeren. Whatever works for you.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven